Reklamacije 

V skladu s pravili iger na srečo ima udeleženec pravico do reklamacije v roku 60 dni od dneva žrebanja. Udeleženec mora praviloma podati reklamacijski zahtevek na posebnem obrazcu, ki ga prejme pri prodajalcu oziroma je dostopen tudi na spletni strani www.loterija.si. Reklamacijo lahko udeleženec pošlje priporočeno po pošti ali jo odda osebno, in sicer vsak delovnik med 8. in 14. uro na sedežu Loterije Slovenije, d. d., Gerbičeva ulica 99, 1000 Ljubljana.

Reklamacijski zahtevek, prejet po preteku navedenega roka, se šteje za nepravočasnega in ga ni možno uveljavljati.

Podrobnosti v zvezi z reklamacijami določajo pravila posamezne igre.

 

Reklamacijski obrazec

 

»V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) vas obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom, hkrati vas pa obveščamo, da lahko pritožbo vložite tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.«


Želim prejemati rezultate žrebanj na e-naslov:

Loto
Eurojackpot
Vikinglotto
3x3
Prijavi
Odjavi
cookies